Aanhuur- of aankoopbegeleiding voor uw nieuwe bedrijfshuisvesting
Als ondernemer of bestuurder bent u altijd in beweging. Maar als de omvang van uw bedrijf of organisatie verandert of de huidige bedrijfshuisvesting niet meer voldoet niet aan de eisen, dan komt het huisvestingsvraagstuk weer volop in beeld. Het vinden van een passende huisvesting waarmee u weer jaren vooruit kunt is vaak een tijdrovend en complex traject waarbij u onafhankelijk advies en begeleiding van een specialist goed kan gebruiken. Door onze marktkennis en uitgebreide netwerk in de regio helpen wij u met het opstellen van een programma van eisen voor de nieuwe huisvesting en het bepalen van de meest optimale locatie.
Deskundig advies en een goed contract
Van Westrhenen Voerman Bedrijfshuisvesting vertaalt uw wensen naar het bedrijfspand, kantoorruimte of winkelpand dat bij uw organisatie past. Daarbij kijken wij onder meer naar de groeiverwachtingen van uw bedrijf of instelling, de benodigde technische voorzieningen, de geografische gebondenheid en de gewenste bereikbaarheid. Daarbij worden ook bouwkundige- en juridische aspecten meegenomen. Wij begeleiden u bij bezichtigingen, doen de onderhandeling en zorgen voor een professionele contractuele afwikkeling.
Wilt u vrijblijvend kennismaken en meer weten over onze dienstverlening? Bel dan 036-5383222 (kantoor Almere) of naar 0320-233211 (kantoor Lelystad), of mail naar: info@vanwestrhenen-bog.nl voor een vrijblijvend adviesgesprek.
5 redenen om te kiezen voor Van Westrhenen Voerman Bedrijfshuisvesting:
1. Onze bedrijfsmakelaars staan ingeschreven bij het Nederlands Register voor Vastgoedtaxateurs (NRVT) en zijn gecertificeerd conform de eisen van Vastgoedcert; het kwaliteitsregister van makelaars en taxateurs in Nederland.
2. Van Westrhenen Voerman Bedrijfshuisvesting is onafhankelijk en behartigt uitsluitend de belangen van zijn opdrachtgevers. Alleen uw belang telt.
3. Onze bedrijfsmakelaars zijn betrouwbaar en gedragen zich volgens de NVM Business-erecode.
4. Wij kennen ons vakgebied en beschikken met het NVM Business uitwisselingssysteem en onze eigen researchafdeling over inzicht in alles wat te koop staat, verkocht, gekocht, gehuurd over verhuurd is.
5. Wij zijn al meer dan 25 jaar actief in Flevoland en kennen de markt daardoor als geen ander en beschikken bovendien over een uitgebreid netwerk van relaties.
Wij geven u de ruimte om te ondernemen!
Lees de ervaringen van onze klanten:
Peter Stolk, Manager Facilitaire zaken GGD Flevoland: “Voor de nieuwe huisvesting van onze ambulancedienst kwam een leegstaand bedrijfspand in beeld aan de Veluwezoom in Almere. Voor advies en begeleiding hebben wij Van Westrhenen Voerman Bedrijfshuisvesting ingeschakeld omdat wij al eerder goede ervaringen met deze bedrijfsmakelaar hebben gehad. Tijdens het traject hebben zij ons goed geadviseerd en helder gewezen op belangrijke zaken met betrekking tot onder meer bouwkundige aspecten en het geldende bestemmingsplan van de gemeente. Bovenal zijn wij erg tevreden met hoe de onderhandelingen met de verkoper zijn verlopen. Door de bemiddeling van Roger Bakker hebben wij het pand uiteindelijk tegen een heel gunstige prijs kunnen aankopen. Wij zijn zeer tevreden met de nieuwe huisvesting en gaan er iets moois van maken voor onze ambulancedienst. Wij zouden in de toekomst zeker weer gebruik maken van de diensten van Van Westrhenen Voerman Bedrijfshuisvesting.”